۹ پاسخ

عزیزم شما کنگاور میخوای زایمان کنی؟

از ۳۶ هفته میتونی بری. هم معاینه میکنن هم سونو

تو ماه نهم باید بری

دکتر من گف ۳۷ کامل شد بیا
یکشنبه قراره برم

فردا میشی هشت ماه

دکترم گفت ۳۷ به بعد

۳۷هفته ب بعد برو

۳۵ دقیق برو

سوال منم هست🙄

سوال های مرتبط