۱۱ پاسخ

اوخی عزیزم ماشاالله خدا حفظش کنه 😘💋 طبیعیه، خواهرزاده منم همینجوری بود، میرفت تو اتاقی ک کسی نیس پشت در پی پی می‌کرد برمی‌گشت! انگار جلو ما خجالت می‌کشید...😅😘💋

😂😂😂😂😂
پسر منو باید ببینی می‌ره هرجا که گوشه کنار باشه کسی پیشش نباشه و به گوشه خیره میشه می‌کنه دستشویی اونقذ می‌خندیم به اون لحظه 😂😂😂😂آخه یه جوری فکر میره آدم فک می‌کنه کلی طلا و دلار داره بفکرشه چطور بفروشم 😂😂😂😂

دوسه روزه یاد گرفته میگه ماما🤤😭😍
میگه ب ب 😍
من ذوووق میکنم
همش اینجوری صدام می‌کنه دورش بگردم

اوخییییی 🥹
حالا یه مدت این مدلی میشن که وقتی دارن پی پی میکنن نباید باهاشون حرف زد یا صداشون کرد چون وسط راه ول میکنن باید تو سکوت کار خودشون رو کنن😂

طفلی میره چون میخواد تمرکز کنه رو کارش فک کن خودمون بریم کارمونو بکنیم یکی نگامون کنه دیگه تمرکز نداریم این جوجه هم مثل آدم بزرگاس نیاز به خلوت و تمرکز داره😂

ای قربون تو

پسر من زل میزنه توی چشای من و پی پی میکنه🤣

برادرزاده ی منم موقع پی پی وجیش میرفت گوشه های مخفی خونه حتی وقتی نگاش میکردیمم ناراحت میشد

چه زودمیره اینوراونورخونه ماشاااالا

ای خداااا😍😍😂
کامل راه افتاده چهاردست‌وپا

۶ ماهشه چهار دست پا میره؟

سوال های مرتبط