کته ماست یا کشک
وقتی اسهاله هیچ چیز شیرینی نده به هیچ عنوان اسهالشو شدیدتر میکنه
دکتر مطلقا ممنوع میکنه چیزای شیرینو
سنجد بده شکمو میبنده سریع
موز بده
کته ماست بده
قطره پدی لاکت خیلی خوبه
نبات که بدتر میکنه برای یبوست نبات یا قند اب میدن
نبات نده برای اسهال از هیچ شیرین کنندهای استفاده نگن سنجد ماست پرپیوتیک برنج سفید موز داروهم اواراس کیدی لاکت وپدی لاکت خوبه
کته باماست بهش بده بخوره
شربت نئو زینک.تقویتیم هست
موز سیب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.