حالا واسه من سفالیکه دعا میکنم بریچ بشه سزارین بشم
نه عزیزم نمیشه
بچه منم بریچ هست دکترم گفت احتمالا هفته ۳۰ به بعد بچرخه
ولی اگر نچرخه باید سزارین کرد
نه عزیزم ولی به احتمال نود و نه درصد میچرخه تا زایمانت
به سختی میشه
قشنگ پاره میشی
و ممکنه شونه ی بچه در بره
ن نمیشه
یعنی انقد زایمان طبیعی خوبه؟
نه از منم بریچه خدا کنه بچرخه
یکی از آشنا ها بچه بریچ بود پاها رو که در آوردن رسیده بود به سرشانه خیلی اذیت شده بود
ن عزیزم نمیشه ولی تا ۳۷ هفته میچرخه خیلی کم پیش میاد بریچ بمونه
سخته 😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.