مامانا بچه اگر بریچ بمونه نمیشه طبیعی زایمان کرد

۴ پاسخ

من از اول بچم بریچ بود تو هیچ کدوم از سنوهام سفالیک نشد واسه همین دکترم سزارین اجباری گفت باید انجام بدم هفته دیگه دوشنبه زایمانمه ۳۸ هفته و یک روز👌😬

منم بچه‌م بریچه
دلم میخواد طبیعی باشم..امیدوارم برگرده تا اونموقع

نه دیگه باید سفالیک باشه برا طبیعی زایمان کردن

نه دیگ سزارین اجباریه

سوال های مرتبط

مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری