من از اول بچم بریچ بود تو هیچ کدوم از سنوهام سفالیک نشد واسه همین دکترم سزارین اجباری گفت باید انجام بدم هفته دیگه دوشنبه زایمانمه ۳۸ هفته و یک روز👌😬
منم بچهم بریچه
دلم میخواد طبیعی باشم..امیدوارم برگرده تا اونموقع
نه دیگه باید سفالیک باشه برا طبیعی زایمان کردن
نه دیگ سزارین اجباریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.