من‌ب پهلو میخوابم کمردرد میگیرم 😭😭😭😭😭

۳ پاسخ

اره منم پهلوی راست خیلی راحت ترم
هر چند دقیقه عوضش کنه این پهلو به اون پهلو شو

تا بیست هفته کمی هم طاق باز موردی نداره

منم همین طور مجبور هی پاشم از پهلو چپ به راست و راست به چپ😑😄

سوال های مرتبط