سلام مامانا کیا لیدی میل مصرف کردن
واز چند هفتگی بخوری خوبه

۱ پاسخ

من از دوستای گهواره ایم پرسیدم و همه گفتن بعد ۳۰ هفته شروع به خوردن کنم.
چون قبل اون به بچه وزن نمی‌ده و خودمون وزن میگیریم فقط

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد