خانما لیدی میل کاکائویی از چند ماهگی باید مصرف شود و برای جنین خوبه یا مادر؟

۵ پاسخ

معمولا هفته های اخر میدن ولی من bmi بدنم کمه وزنمم بالا نرفت دکتر هفته پیش برام نوشت یه پیمونه صبح و یه پیمونه شب بخورم.
در کل بستگی به وزن خودتون و جنین داره

از هفته ۳۵ به بعد
اگر وزن بچه کم بود

از الان نخوری قندت میرع بالا

از هشت ماهگی یعنی بعد از سونوی رشد ،زودتر بخوری خودت وزن میگیری

هفته های اخر اگه وزن بچه کم باشه میدن

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهراد کریم پور مامان مهراد کریم پور ۲ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اراد مامان اراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری