وای از دیشبه هوس پودر لیدی میل با طعم کاکائویی کردم 😭😭😭😭😭😭

۷ پاسخ

ایییی😬😬

میگن بدمزست

خوبه؟ وزن اضافه میکنه واقعا؟

سونو ان تی رفتی؟

شیر کاکائو درست کن خوشمزه تره ک

نخوری الان اصلا برات خوب نیس

بخر بخور چیزی نمیشه که
اگه دیابت یا اضاف وزن نداری البت

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان بچهو مامان بچهو هفته بیست‌ودوم بارداری