سر بارداری قبلیم از ۱۵ هفته خوردم چون هم خودم لاغر شده بودم هم بچه وزنش پایین بود؛ بعدش جواب گرفتم خیلی خوب بود حسابی هم خودم هم نی نی حال کردیم
من یک قوطی اوایل نه ماهگی خوردم صبحم صبحانه میخوردم وزن دخترم خوب شد
از هفت ماه ب بعد خوردم وزن جنین کم بود با کلی دارو تقویتی دیگه وزنش ب حد نرمال رسید تقریبا ، اخه خیلی کم وزن بود iugr داشت
من الان چهارمین قوطی رو دارم میخورم
خودم که وزنی نگرفتم امیدوارم نینی وزن بگیره
من خوردم عزیزم اما یادم نیست از چند هفتگی جوابم گرفتم
برای وزن گیری جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.