کیا پودر لیدی میل خوردن و جواب گرفتن و از چند هفتگی خوردین

۶ پاسخ

سر بارداری قبلیم از ۱۵ هفته خوردم چون هم خودم لاغر شده بودم هم بچه وزنش پایین بود؛ بعدش جواب گرفتم خیلی خوب بود حسابی هم خودم هم نی نی حال کردیم

من یک قوطی اوایل نه ماهگی خوردم صبحم صبحانه میخوردم وزن دخترم خوب شد

از هفت ماه ب بعد خوردم وزن جنین کم بود با کلی دارو تقویتی دیگه وزنش ب حد نرمال رسید تقریبا ، اخه خیلی کم وزن بود iugr داشت

من الان چهارمین قوطی رو دارم میخورم
خودم که وزنی نگرفتم امیدوارم نینی وزن بگیره

من خوردم عزیزم اما یادم نیست از چند هفتگی جوابم گرفتم

برای وزن گیری جنین

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری