خیلی قشنگن عزیزم ایدی پیجشونو برا ماهم بزار
از کدوم سایت عزیزم؟
خیلی خوبه ولی این خوشگلا رو سایز یک بگیر چون زود کوچیک میشه نمیتونی زیاد استفاده کنی. من برای بیمارستانه یه پنج تیکه صفر گرفتم. بقیه اش رو چندتا صفر دم دستی گرفتم . هروقت مهمون بیاد همون بیمارستانیشو تنش میکنم.
قشنگه عزیزم اما چیزای رنگی اوایل میشینه تو صورت نی نی یجوریه مخصوصا اگ یکم زردی داشته باشه بدتر. من خودم همشو سفید گرفتم حالا ی طرحی خطی گلی چیزی دارن. البته سلیقه ایه♥️
قشنگه ولی میگن نی نی تو بیمارستان و اوایلش خیلی پوستش قرمزه بعد لباس صورتی بپوشونی پوستش به کبودی میزنه بعد میخوایی عکسای جیگر بگیری ازش جالب نمیشه
خیلی نازه
طرحش قشنگه با احترام من طبق سلیقه خودم نظر میدم کاش کامل یه سره صورتی نباشه یکم ترکیب سفید مثلا توش بود جذاب تر بود
اره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.