خب خوبه، بله تخمک همون دیشب احتمالا ازاد شده، چون خط کیت قبل و بعد از اینکه ازاد بشه کمرنگ میشه، و چند ساعت قبل از ازاد شدن کاملا پررنگ میشه، بهترین زمان اقدام کردی ایشالا که نتیجه میگیری☺️
نه ازاد نکردی چون اون وقت مینوشت مایع ازاد لگنی داری یک روز درمیان رابطه داشته باش سونو رو بدون نسخه رفتی ازاد چند دادی؟
احتمالا اون ۱۷ تا آزاد شدن چند میل رشد کنه واندازه خوبی هست
نه عزیزم آزاد نکردی
فولی بالغ داری و فک نمیکنم هنوز آزاد کرده باشی از کیت استفاده کن
الان فولی آزاد نشده اما میشه چون رشدش خوبه .
کیت استفاده کن
و اینکه ی کیست داری
الان ۱۷ روزی ۳ میل رشد میکنه فردا پس فردا خودش ازاد میشه اره ممکنه یکی از فولیکولات ازاد شده باشه هزینه .سونو چقد شد گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.