۱۰ پاسخ

جفت قدامی یعنی پایینه؟

با استراحت نداشتن رابطه پیاده روی کار سنگین پله نرفتن جفت تو هفته های بعدی بالا میره
من رعایت کردم اینارو و رفت بالا

عزیزم مال منم سرراهیه و بعد از سرکلاژم استراحتم فقط در حد سرویس بلند میشم و هفته دیگه اول ۲۴ هفته سونو دارم بابت اینکه جفت رفته بالا یا نه
استراحت کن خیلی مایعات زیاد بخور و زیر پات رو بالشت بزار بخواب که پات بالا باشه

منم دیروز انومالی دوم رفتم جفتم پایین و لولاینگ بود

برا من هم پایین بود قدامی بود جفتم الان هنوز نرفتم ببینم بالا رفته یا نه

اره واسه منم پایین بود با استراحت و شیاف اومد بالا

نگران نباش عزیزم مال من 33بود کارامو خودم کردم یکم استراحت پاهاتو بده بالا بعد رفتم سنو شکر خدا 37بود خوبه انشاءالله هچ اتفاقی نمیفته

سلام عزیزم مال من تا قبل از آنومالی همش لولایینگ بود، استراحت خاصی نداشتم و با شیاف اوکی شد. زمان آنومالی دیگه رفته بود بالا. شما هم استراحت کن به دکترت بگو شیاف برات بنویسه استفاده کن. انشالله می‌ره بالا. دکترت کیه؟ چون همشهری هستیم

خلفیه
طول سرویکس 35
جنسیت پسر

برا منم پایین بود ولی سر راهی نبود هفته ۲۱ اینا بود رفت بالا

سوال های مرتبط