مامانا چیکار میکنین با گرونی پوشک

۱۱ پاسخ

دعا به جون باعث و بانیش😐😐😐😐😐😐😐

از این شرتای آموزشی بگیر اگه سایز کوچولوت نیست خودت سایزش کن بپوشون بهش، منم پوشک قبلاً خریده بودم اینا تموم شه برا تو خونه همین کارو میکنم ماهی یه بسته میخرم برا بیرونی مهمونی و...

از سیسمونی فروشی کهنه و مشما بگیر
مشما کن
یافقط یه کهنه بزار شلوار بپوشون روش ولی خب باید حداقل دوساعت یبار هی عوض کنی

هیچ لعنت می‌فرستیم به باعث بانیش‌

اینجا هانیز ۱۶ تای سایز دو ۱۵۰ تومن

ایا میشه کاری کرد ؟؟

من دو تا بچه پوشکی دارم ،واقعا سختمه ،خدا لعنتشون کنه

من اون موقع ک تازه گرون شده بود یه دارخانه داشت هانیز 340تومن رفتم 6بسته خریدم دیگ اخریش نصف اس تازه غمم گرفته

من تا سایز ۶ از هر. کدوم دو تا بسته ی ۱۰۰ تایی گرفته بودم از قبل اما به هر حال چاره ای نیست باید کناراومد
کسی که تصمیم به بچه دار شدن تو این مملکت میگیره باید فکر این جور چیزا رو بکنه متاسفانه

شایدبهام،کهنه بخرم

هیچ میسوزیم و میسازیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی