۷ پاسخ

زر میزنن
به بچه منم میگن.بچه رو نمیشه گشنه نگه داشت که میخاد بهش میدی نخاد نمیخوره
دوروز دیگه میری واکسن دوماهگی میزنی اشتهاش کم میشه
بعدن بزرگتر سه باید بدویی دنبالش غذا بخوره یکم
الان که میخوره بهش بده جون بگیره زودتر

ای خدااا خواهرزاده منم شیر مامانشو فقط میخورد تپلیی بوود عزیزم😍

عزیزم چند ساعت یک بار شیر میدی و هربار چند دقیقه؟

شبا کمتر بش بده بعدا تو گرما وزنش زیاد میشه عرق سوز میشه گردنش زیر بغلش

من دوماهگی ۵۸۰۰بود وزن بچت بالان

بله زیاد رفته بالا هرماه بین ۶۰۰الی۹۰۰باید بره جلو بیشتربره دچار رفلاکس میشه معدس

اگه شیرخودتو تنهامیخوره اشکالی نداره ولی باشیرخشک که وزنش بره بالا میگن کمتربدین

سوال های مرتبط