۱۵ پاسخ

خاهرازواکسن میگی چیکار کردی خیلی بی قراری کرد

عزیزم شرایط بعد از دو ماه راحت تر شده؟دارم دیوانه میشم از بی خوابی و بی قراری…راسته که بعد چهل روزگی بهتر میشه؟واکسن دو ماهگی سخت بود؟بچه ات همسن بچه من بود چقدر شیر بهش میدادی؟چند سی سی؟چند ساعت یه بار؟

نه عزیزم عالیه

یک ماهگی چند بود

بچ من دنیا ک اکد بود 2800 بود الان 6کیلو

عزیزم اون اولا چیکار کردی
چیا خوردی،شیر کمکی دادی؟
من شیر دارماااا اما انگار اونقدر مقویی نیست براش،رمق نداره انگار
چند وقت دیگه میشه یکماهش و تا الان هیچی اضافه نکرده

ماهی ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ زیر سه ماه کاملا مناسبه

نه عزیزم عالیه

نه عزیزم هر ماه یه کیلو گرفته دیگه عالیه

وزنش عالیه
بچه من الان میخاد بره تو ۴ ماه دیروز وزن کردم ۵و نیم بود

پسر من ۵۷۰۰بود

خوبه گلم دختر من ۴ ماهگی ۵۷۰۰ بود
اونم اصل وزنش کمتره چون بالباس هست تقرببا ۵۴۰۰ بود

نه وزنش خیلی خوبه بچم وزنش ۵۲۰۰ بود

نه پسر من دوماهگی ۵۲۰۰بود عزیزم

نه عزیزم بچع‌من الان ۵ ماهش نزدیکه ۵۵۰۰ نیس

سوال های مرتبط