۱۰ پاسخ

عزیزم بعضی بچه ها فقط پف دارن وگرنه بدنشون ضعیف هست و هم. وزن بچه تو هستن
بچت استخوان هاش پر هست

نه خوبه،تقریباهرماه یه کیلو

نه عزیزم خوبه، توی گهواره بزن بهت نمودار بده اگه اشتراک داری

عالیهههه
دختر من الان ۵۸۰۰

هر ماه ۱ کیلو اضاف کرده خوبه که نرماله گلم

دختر من ۴ ماهگی ۵/۵۰۰😂 ولم کن تو رو خدا😂😂

ب ژنتیک هم ربط داره وقتی پدر مادر لاغر باشن بچه چاق ک نمیشه رشدش خوبه فقد از داخل محکم سازی میشه از بیرون ریزس

نه خوبه نسبت به وزن تولدش

سلام عزیزم دقیقا وزن پسر منم همین بود هم تولد هم الان ک‌دوماهشه بهداشت میگه خوبه وزنش ولی کلا بچم ریزس

دخترمن چهارماهگی ۵۴۰۰😐

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی