سرهمی سایز صفر جورابدار بگیرم یا بدون جوراب؟

۱۱ پاسخ

صفر ب درد نمیخوره خیلی مخصوصا جوراب دارش

هرکدوم پسندته
بدون جوراب بیشتر میتونه بپوشه جورابدار سریع کوچیک میشه

سلام عزیزم
ما مادر های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳هفته تو ایتا گروه زدیم اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدیم توی ایتا پیام بده تا لینک گروه رو بفرستم برات
این روتو صفحه شخصی خودت تایپ کن بفرست ایدی منه
@Eitttaaa

صفر نگیر

صفر اصلا نگیر بیشتر لباس صفر تا سه ماه بگیر جاش

جوراب دار میگن زود تر براش کوچیک میشه

کلا جوراب دار به درد نمیخوره زیاد، زود کوچیک میشه برای بچه، هم اینکه اگر دکتر خواست چک کنه مجبوره کل شلوار در بیاره

قطعا بدون جوراب

به نظر من بدون جوراب.
من کف پاهای دخترم بلند بود مجبور شدم تمام جوراب های سرهمی ها رو جدا کنم.

غیر. این سرهمی عای فوتری که برای زمستون بقیه سرهمیارو بدون جوراب برا بچه گیر راحت تره براش

بدون جوراب بگیری بهتره جوراب دار زود کوچیک میشه بچه اذیته توش

سوال های مرتبط

مامان خرفه مامان خرفه ۷ ماهگی