صفر ب درد نمیخوره خیلی مخصوصا جوراب دارش
هرکدوم پسندته
بدون جوراب بیشتر میتونه بپوشه جورابدار سریع کوچیک میشه
سلام عزیزم
ما مادر های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳هفته تو ایتا گروه زدیم اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدیم توی ایتا پیام بده تا لینک گروه رو بفرستم برات
این روتو صفحه شخصی خودت تایپ کن بفرست ایدی منه
@Eitttaaa
صفر نگیر
صفر اصلا نگیر بیشتر لباس صفر تا سه ماه بگیر جاش
جوراب دار میگن زود تر براش کوچیک میشه
کلا جوراب دار به درد نمیخوره زیاد، زود کوچیک میشه برای بچه، هم اینکه اگر دکتر خواست چک کنه مجبوره کل شلوار در بیاره
قطعا بدون جوراب
به نظر من بدون جوراب.
من کف پاهای دخترم بلند بود مجبور شدم تمام جوراب های سرهمی ها رو جدا کنم.
غیر. این سرهمی عای فوتری که برای زمستون بقیه سرهمیارو بدون جوراب برا بچه گیر راحت تره براش
بدون جوراب بگیری بهتره جوراب دار زود کوچیک میشه بچه اذیته توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.