عشقم خود ست ۱۹ تیکه فکر میکنم توش دو دست استین بلند و بادی باشه دیگه ۰ نیازت نمیشه کافیشه
صفر كافيه ولى برا سايز ١-٢-٣ بيشتر لازم ميشه چون زود زود كثيف ميشن
نگیر دیگه ۱/۲/۳ بگیر
هیچی دیگ نخر بقیه سایز۱ ب بالا بگیر
هر لباس دو تا دست کم باشه دیگه
چون زود به زود ممکنه کثیف شه کمکی داشته باشی تا وقت کنی قبلیا رو بشوری
همون ست ۱۹ تیکه کافیه گلم
کافبه دیگ سایز صفر خیلی زود کوچگ میشع
بنظرم یه دست بلیز شلوار هم بگیری دیگه کافیه
صفر نخر دیگه من 3.4دست بیشتر نخریدم دو دستش استفاده نشد اصلا چون بچه در حال رشد به دلت میمونه لباسا بجاش یک وردار.2وردار چون چشمی بهم زدن رشد میکنن
مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم❤️🍬
@mamane_kocholo
هیچی دگ صفر نگیر کافیه چون زود کوچیک میشه
از هر سایزی دو تا ست خونگی و راحتی بگیر یدونه بیرونی
من ک میخوام همین کار و کنم چون زود کوچیک میشه
منم موندم واقعااا ولی میدونم سایز صفر نباید زیاد بگیری ی ست بیست تیک کافیههه... امان از بی تجربگی مون😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.