۴ پاسخ

😐 خب سایز صفر و یک زیاد استفاده نداره سایز دو و سه میخریدی بهتر بود فک کنم

دو تا دیگه سرهمی سایز یک بگیر چون لازم میشه
سایز دو هم سه چهار تا دست لباس باید بگیری
پیشبند حتما بگیر چون از چهارماه به بعد خیلی لازم میشه دستمال دهن و خشک کن هم بگیر

عزیزم بسه دیگ جلو جلو نخر تا بدنیا بیاد انشالله بعد کم کم بخر براش

گهداره خوب شده؟،

سوال های مرتبط