۷ پاسخ

مبارک نی نی باشه

سایز صفر یکی بخر چون فقط ۲۰ روز تنش میشه😂

خییلی نازن🥹

مبارکه

اوخداااا چه نازه
من کلا سرهمی گرفتم سایزهای مختلف
البته به سایزی که روشه کاری ندارم من بر اساس سانت انتخاب میکنم
سرهمی برای بچه راحت تره هم کش شلوار شکمش رو اذیت نمیکنه هم کمر و پهلوش کاملا پوشیده هست و لباسش هی بالا نمیره
من کلا ۶،۷ تا سرهمی و ۶،۷ تا زیردکمه گرفتم
به دنیا که اومد هر چی کم بود به سایز خودش میگیرم براش

مبارکش باشه خوشگلن 😍
ان‌شاءالله به شادی تنش کنید.

برای ۰ تا ۳ ماه من ۲ تا سرهمی ۱ تا بلیز شلوار گرفتم.(چون میگن ممکنه توی بیمارستان نزارن سرهمی یا مثلا بند نافش اذیت بشه)
برای ۳ تا ۶ ماهش ۴ تا سرهمی گرفتم.

برای بیرونش هم چون ان‌شاءالله مهر دنیا میاد نی نی من پاییزی ۰ تا ۳ یدونه گرفتم یکمییی ضخیمه.
برای بیرونش زمستونی هم یه سرهمی ضخیم تر ۳ تا ۶ ماه گرفتم.

ای خدااا😍چه نازن مبارکههههه💗سرهمی زیاد نگیرید چون زود بزرگ میشن اندازه نمیشن بیشتر بلوز و شلوار

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری