پسرمن هم شیر خودمو میدم هم کمکی شیرخشک میدم.. خداراشکر تاحالا مشکلی نداشته
از من ب شما نصیحت هرجوری که خودت صلاح بچتو میدونی همون کارو بکن ،
من دقیقا سر بچه اولم تجربه کردم تا چند ماه ور دوتا شیر رو میخورد و کاملا سیر میشد شب خوب میخوابید و وزن هم خوب میگرفت، بعد فقط به خاطر حرف مردم که هی میگفتن مگر شیر خودت چشه و فلان و فلان
شیر خشک رو ازش گرفتم همانا و این بچه دیگه هیچوقت خواب راحت نداشت و همیشه شبا گرسنه بود و لاغر ، تا روزی که از شیر گرفتمش دیگه اون شب راحت خوابید
امان از اطرافیان
هرکاری کنی یکی از راه میرسه یه چیزی میگه
بیخیال خواهر یه گوشت در باشه یه گوشت دروازه
اگه مشکلی نداره بچه ک طوری نیس
اره
نه بابا جیزش نمیشه بابا از دست این زنها هزارتا عیب درست میکنن.هیچی پیش فامیل نگو دکتر میری از دکتر بپرس
هر دفعه یکیشو بده مثلا یه بار یه سینه یک ساعت و نیم دوساعت بعد اون یکی سینه دفعه ی بعد شیرخشک قاطی کنی رفلاکس و دلدرد میشه
مشکلی نداره فعلا هردوش رو بده ولی دیگه بعد یک ماهگی شیر خشک رو کم کن و سعی کن یک یا دو بار بهش بدی فقط چون بزرگتر که میشن شیرخشک راحتتره و دیگه شیرخودتو نمیگیره
اگه با شیر خودت سیر میشه بهتره فقط شیر خودت بدی
اگرهم سیر نمیشه خب مجبوری که شیر خشک بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.