۱۰ پاسخ

پسرمن هم شیر خودمو میدم هم کمکی شیرخشک میدم.. خداراشکر تاحالا مشکلی نداشته

از من ب شما نصیحت هرجوری که خودت صلاح بچتو میدونی همون کارو بکن ،
من دقیقا سر بچه اولم تجربه کردم تا چند ماه ور دوتا شیر رو می‌خورد و کاملا سیر میشد شب خوب می‌خوابید و وزن هم خوب می‌گرفت، بعد فقط به خاطر حرف مردم که هی میگفتن مگر شیر خودت چشه و فلان و فلان

شیر خشک رو ازش گرفتم همانا و این بچه دیگه هیچوقت خواب راحت نداشت و همیشه شبا گرسنه بود و لاغر ، تا روزی که از شیر گرفتمش دیگه اون شب راحت خوابید

امان از اطرافیان

هرکاری کنی یکی از راه میرسه یه چیزی میگه
بیخیال خواهر یه گوشت در باشه یه گوشت دروازه

اگه مشکلی نداره بچه ک طوری نیس

اره ‌‌

نه بابا جیزش نمیشه بابا از دست این زنها هزارتا عیب درست میکنن.هیچی پیش فامیل نگو دکتر میری از دکتر بپرس

هر دفعه یکیشو بده مثلا یه بار یه سینه یک ساعت و نیم دوساعت بعد اون یکی سینه دفعه ی بعد شیرخشک قاطی کنی رفلاکس و دلدرد میشه

مشکلی نداره فعلا هردوش رو بده ولی دیگه بعد یک ماهگی شیر خشک رو کم کن و سعی کن یک یا دو بار بهش بدی فقط چون بزرگتر که میشن شیرخشک راحتتره و دیگه شیرخودتو نمیگیره

اگه با شیر خودت سیر میشه بهتره فقط شیر خودت بدی
اگرهم سیر نمیشه خب مجبوری که شیر خشک بدی

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
خانومایی که به بچتون هم شیرخشک میدین هم شیر خودتون رو ترتیب شیر دادنتون چطوریه ؟ من حس میکنم ترتیب شیر دادنم غلطه.
من اوایل شیرم خیلی کم بود از ۱۰روزگی به بعد شیرخشک آپتامیل هم دادم به دخترم .
شیرم رو به زور لاکتاول و رازیانه زیاد کردم .
الان هم شیرخودمو میدم هم شیر خشک . ولی شیر خودم رو کمتر میدم بهش چون حس میکنم بیشتر از دو بار در روز سینه هام شیر ندارن .
پس بیشتر شیر خشک میدم و بینش که میبینم گشنه هست دوباره شیر خودمو میدم .
ولی شیر خودم حس میکنم سیرش نمیکنه بچه رو چون نیم ساعت الی ۱ساعت بعدش دوباره شیر می‌خواد و اون موقع شیر خشک میدم بهش تا سیر بشه .
الان که ۳۵ روزشه تقریبا هر دو ،دو و نیم ساعت یه بار ۶۰الی ۷۰ تا شیر خشک میدم بهش . ببینیم بینش گشنه هست شیر خودمو میدم .
شبا ۱۲،۳،۶ این ساعتا بیدارمیشه .شیرخشک میدم این ساعتا .
۸و ۱۰که شیرم خیلی زیاده شیر خودمو میدم .
۱۲به بعد هم هر ۲ و۲.۳۰ساعت یه بار شیرخشک میدم و بینش گشنه باشه شیر خودمو .
عصرا تا ۱۲ هم ببینم شیرم زیاده یه وعده کلا شیر خودمو میدم .
چطوره اینطوری ؟ هر کاری میکنم نمیتونم شیر خودمو زیاد کنم ، شیرخشک رو کم .چون خسته میشم وقتی شیرخودمو میدم و میبینم سیر نمیشه .