۷ پاسخ

طبیعیه عزیزم الان پسرمن زبونش جلو تر از راه رفتنشه هنوز حتی بدون کمک نمیتونه سرپا بمونه ولی هرکلمه ک فکرشو بکنی میگه😂بچه ها باهم متفاوتن

طبیعی هست عزیزم هر بچه‌ای یه آوایی تولید میکنه.
چون د تلفظ میکنه کلمه‌هایی با همین واجگاه و واجگاه‌های نزدیک کار کنید باهاش مث توپ، در.
خود کلمه هم نه جمله دو کلمه‌ای در بازه، در بسته‌است. توپ بیار، توپ ببر.
نگید بگو فقط جمله بگید.
بچه شما هم خیلی خیلی کوچیکه تو دوره نظاره گری هست حتی تو این دوره کمتر از قبل ممکنه حرف بزنه بیشتر ارتباط مفاهیم و درک اسامی رو به حافظه میسپاره از ۱۸ماهگی به بعد شروع میکنه کاربردی بیان کردن.

دختر منم اکثرا میگه دد اما دایی بابا اینا هم میگه

پسر منم دایم فقط میگه دد دادا آدَ اُدَ یعنی نمیدونم چیکار کنم ازین د چرا نمیکشه بیرون

دختر من میگ چیهههههه کیهههههه همینا🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دختر منم به همه چی میگه عمه
نهایت ۴ تا کلمه بگه

پسر من الان یاد گرفته ب همه چی و همه کس میگ هاپو🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی