۱۱ پاسخ

من قبل واکسن ۴ ماهگی ۱۵۰ تا هم می‌خورد ولی بعد واکسن زیاد نمیخوره

من نودتا میدم دکتر گفت اندازه سنش هست

من ۱۲۰ تا میدم یک ماهه اما تازگی ها اشتهاش کم شده نمیدونم چرا فک کنم مال لثه هاشه منم میخواستم بیشتر کنم ک دیدم نه فعلا نمیشه دوباره برگشتم ۹۰ و فقط آخر شبا و صبح ها ک خیلی گرسنس ۱۲۰ تا میدم

دکتر دخترم گفت تا پایان پنج ماهگی هر دوساعت ۶۰ تا یا هر سه ساعت ۹۰ تا منم از این شیشه شیر کوچیکا گرفتم تا از دستم در نره هر سه ساعت باید این شیشه شیر تمام کنه

تصویر

من نزدیک ۴
قبلا ۱۵۰تامیخورد رفلاکس گرفت الان ۶۰تا بیشتر نمیخوره بیشترم توخواب

من دخترم تازه وارد ۶شده ولی رفلکس داره ۹۰میخوره و بعضی وقتا ۶۰تا میخوره با تایم کم دوباره میخوره

من شبا دوبار ۱۲۰ میخوره ولی تو روز ۹۰ میخوره

دختر منم بین ۹۰ تا ۱۲۰ تا میخوره ولی برای سنشون تا ۱۸۰ تا میشه داد من کلا هرچقدر شیر بخواد میدم بهش

دختر من ۱۲۰ میخوره تو هر وعده بعضی وقتا ۹۰

منم دخترم دوماهه هست،بعضی وقتا 150تا رو میخوره.منم بهش میدم هیچیم نشده،😂

من یکی ۱۲۰.اون قلم به زوووور ۱۲۰

سوال های مرتبط