خانوما شیر دوش شارژی کسی داره؟خوبه بگیرمش یا ن

تصویر
۶ پاسخ

من داشتم عالی بود بهترین وسیله ای که گرفتم

اصلا خوب نیستن هیچ مدلیش

من راجب اینا تحقیق کردم متاسفانه اکثرا میگفتن مکششون ضعیف میشه تو دیجی کالا سرچ کن

من دستی گرفتم

من دستی گرفتم
گفتم اگه شیر داشتم و اینا سختم بود بعپا برقیشو بردارم

اون برقی هاش هم خوب نیست اینا که خیلی ضعیفن

سوال های مرتبط

مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری