چجوری از گوجه تست بگیرم؟چجور براش درست کنم ؟

۴ پاسخ

من توسوپش ریختم

من تو سوپ ریختم

گوشتشو فقط بده هسته هاشو بگیر.من اول با برنج نیم دونه گذاشتم باهم خوب بپزه الانم تو سوپاش میریزم

من کته گوجه میدم

سوال های مرتبط

مامان لیانا🎀 💫 مامان لیانا🎀 💫 ۱۵ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان آریا🤤 مامان آریا🤤 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی