۶ پاسخ

پسر من با شیر گاو بهتر میخوره تا با آب

من باشیر پاستوریزه درست میکنم خیلی خوشمزه میشه

آره میشه من گاهی با شیرخشک درست میکنم

خودش شیر خشک داره

میشه ولی کم باید بزاری

نه خودش شیرخشک داره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی