خودش هم میزنه چه عجله ایه
خیلی زوده خب
حالا انقد خودش غلت بزنه گریه کنه که برشگردونی الان من پسرم انقد برمیگرده گریه میکنه برش میگردونم گریه میکن که واقعا کلافه شدم شبا یه دقیقه راحت نمیتونم بخوابم تو خوابم غلت میزن گریه میکن
وای زوده خواهر انقد استرس الکی نده به خودت
پسر منم همین بود ورزشش بده هی از این شونه به اون شونه بعد یک هفته خدش غلت میزنه
دختر منم همینطور ، به چپ یا راست میبره بدنشو ولی غلت نمیزنه
خودش میزنه
دختر من الان انقد میزنه هی صافش میکنم باز میزنه
هر چی دیرتر بزنه راحت ترید، دختر من دهنمونو سرویس کرد انقد میاد رو شکم اعصابش خرد میشه میفته به گریه باز میاد
پسرمنم فقط ب پهلو میشه غلت نمیزنه
پسر منم فقط به پهلو میچرخه زور میزنه ولی نمیتونه بیاد رو شکم هنوز..بچه اولم نه چرخید نه غلتید نه سینه خیز نه جهار دست وپا رفت نه حتی به پهلو شد .
یک سال وسه ماهش که شد راه افتاد..حتی دستش و به جایی نمی گرفت بلند شه فقط راه میرفت یعتی باید ایستاده میذاشتم تا راه بره به مردر یاد گرفت..
برا منم نمیزنه دخترمم نزد شاید پسرمم به دخترم بذه غلت و چهاردست و پا نره
دختر منم به پهلو میشه خیلی تلاش میکنه ولی نمتونه دستمو میبرم کنار صورتش با دستاش دستمو میگیره خودش غلت میزنه
دختر من هنوز نزده کاریشم ندارم
چه عجله ایه دختر من ۶ ماهگی غلت زد
بزار روند عادیش طی بشه بزور هم برش نگردون اگه آماده باشه خودش انقدر میزنه که کلافه میشی💆🏻♀️👶🏻
چون هنوز کوچیکه
کم کم خودش میزنه دیر نیست
دخترمن ۴ماه و۱۸ روز بود خودش یهو غلت زد
پسر منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.