۳ پاسخ

دختر‌منم چند روز پیش چند بار بالا آورد بردم‌دکتر آمپول زد خوب شد دل درد هم‌بود خودمم اینجوری شدم پدر شوهرمم شد فک‌کنم‌ویروسه

اگ اسهالم بشه ویروسه.شاید ترش کرده.دخترمنم دوسه شب پیش همیحوری شده بود

اگه ویروس بود بازم حالش،بد میشد
اگه همون یبار صبح بوده احتمالا مسموم شده یا دیشب زیاد خورده

سوال های مرتبط

مامان یاسمین💕 مامان یاسمین💕 ۲ سالگی