۷ پاسخ

طبیعی بخای بیاری ،خواهر پاره ایا🥹😂
نیت سزارین داری دیگه؟

جانم سونو همیشه یکم جلو عقب میگه
تو ادامه بده بع خوردو‌ خوراکت برا وزن نی نی ولی خیلی زیاد نه بزا وزن کم نکنه جانم
الان شکر خدا خوب بوده
من رفیقم یه روز قبل زایمان رفته بود سونو گفته بود 3500 وزن بچس فردا دردش گرفت زایمان کرد وزن بچه ۲۵۰۰ بود🥹🫠

بسلامتی عزیزم اگه طبیعی زایمان کنی شاید یکی دو هفته دیگ به دنیا بیاد یا چهل هفته
هر هفته دویست گرم اضافه میکنن ماشالله وزنش عالیه❤️😘

برای وزندهی چیز خاصی خوردی قربونت برم؟
میشه بگی

ماشالله دختر من دقیقا تو همین هفته بدنیا اومد ۲۸۰۰

ماشالله عزیزدلم ، نه دیگه اوکیه همینجوری روزمره بخور خودتو اذیت نکن

عالیه.چیا میخوری برای وزن دهی؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی