دکتر غدد گفت از هر دومادر رو یکی میمونه اگر رعایت نکنه
اره اکثرا از بین میره
میگن مقاومت جفت به انسولینه پس احتمالا از بین بره ولی من تو ارثم دیابت دارم ممکنه بمونه
بستگی داره بعضیا دیدم همینجوری درگیرشن
بله پزشک من گفت با بیرون اومدن جفت تموم میشه
احتمال داره روی مادر بمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.