۴ پاسخ

همونایی که دکتر داده رو بده از خودت سرخود نده ، الان نمیتونی بدی سن بچه کمه براش

گرمیچر تا دوماه ممنوعه

خود در مانی نکنید
نکو فلانی داده خوب بوده منم بدم
پشیمونی برا خودتون درست نکنید
لطفااا

پدیلاکت رو حتما بده.همینو سر ساعت بدی خیلی بهتر از گریپ میکسچره.
من دوروز پدیلاکت ندادم به جاش کولیکید دادم خیلی دل درداش بدتر شد

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۸ ماهگی