من فلاسک بیتا دارم شیشه ای خیلی خوبه خیلی از دیروز صبح. ک داخلش آب جوش ریختم الان ولرم هس من یه فلاسک آب سرد دارم یکی جوش تنظیم میکنم
ولی فلاسکه خیلی خوبه منم تازه گرفتم
این یونیک ها اگ بیوفته فک کنم یه گاز داخلش هست میره بعدش سرد میکنه من داشتم همینجوری شد
من یونیک دارم اصلش ۲۴ ساعته آب داغه داغه بعدش گرم میشه
البته اصل و فیک داره من اصلشو پارسال خریدم قبل این گرونیا ۶۷۰ کوچیکش الان فک کنم ۱ هست
من یونیک دارم ۲۴ ساعت جوش نگه میداره کامل
من یدونه یونیک دارم ازپنج سال پیش روجهاز خودم بود استفاده نکرده بودم خیلی خوبه اما یدونه یونیک رو سیسمونی گرفتم بدرد نمیخوره
من استیل دارم هم شیشه ای دار جفتش تا۴ساعت دمارونگه مبداره اماخب من نصف ابجوشیده تازه روبااب فلاکس قاطیش میکنم وقتی ازدمابگذره
من یونیک دارم خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.