۱۲ پاسخ

جدیدا نرفتم ولی قبلا که میرفتم معاینه رایگان بود

ن برا معاینه اصلا هیچ جا ویزیت نمیگیرن من تو ۱روز ۵ جارفتم بببنم کارشون چطوره وقتی معاینم کردهیچی نگرفت

من اینجا ک میبرم براویزیت پول میگیره بعد مثلا اگ تشخیصش پرکردن و اینا باشه دفعه ی بعدی ک برم دیگ پول ویزیت نمیدم فقط هزینه پرکردن

من چند روز پیش رفتم ویزیت نگرفت

بستگی داره من یه جا رفتم ویزیت پونصد گر۴ت اما چندجای دیگ ک میرفتم قبلش معایه ویزیت نمیگرفت
تازه یه جاش اگ دندونی ک میخواستی درست کنیو همونجا درست میکردی عکس همون دندون هم رایگان بود
خیلی جاها برای عکس هم مول جدا میگیرن

صد و خردی میگیرن

نه قبلنا رایگان بود الان پول میگیرن من نمیدونم چقدر ولی هرقت رفتم از بیمه تکمیلیمون پول ویزیت کم کردن

والا من سال به ۱۲ ماه دندانپزشکی میرم جاهای مختلف رفتم خیلیا نمبگیرن تو کل دوران زندگیم فقط ۲تا دندانپزشک بودن که گرفتارن

بله خیلی ساله ویزیت میگیرن

بعضیا میگیرن بعضیا نه الان که همه میگیرن

ویزیت رایگانه

نه چه پولی میخاد‌معاینه کنه دیگه

سوال های مرتبط

مامان 💓دخملام💓 مامان 💓دخملام💓 هفته سی‌وهفتم بارداری