۲ پاسخ

فکر کنم خیابون ۱۳ غربی کیانپارس بود یه مجتمع پزشکان بود پایینش یه داروخانه بود به اسم محمودی یا محمدی اون همیشه داشت

برو توقسمت جوابای من یه خانم فکنم تبریزبود داروخونه داشت گف میتونین ازش شیرخشک بخرید

سوال های مرتبط