خیلی خوشگلن ولی این برچسب های برجسته اصلا بدرد نمیخوره چسبش ۵ دقیقه دوام داره زود باز میشه 🙃
منی که واسه اون برچسبایی که تو دفتر بودن زیاد بودن چند صفحه پشت سرهم خودمو میکشتم دوسال یبار موقع لوازم تحریر گرفتنی میخریدنن🥲
من برچسب زمان خودمونو دوست داشتم همه نوستالژی عالی بودن😍🥺
برا ما دهه هشتادی ها هیچییی😂
باز زمان شما برچسب بود زمان ما که همونم نبود😂
چقدقشنگهه
وووی چه خوشگله 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.