۷ پاسخ

خیلی خوشگلن ولی این برچسب های برجسته اصلا بدرد نمیخوره چسبش ۵ دقیقه دوام داره زود باز میشه 🙃

منی که واسه اون برچسبایی که تو دفتر بودن زیاد بودن چند صفحه پشت سرهم خودمو میکشتم دوسال یبار موقع لوازم تحریر گرفتنی میخریدنن🥲

من برچسب زمان خودمونو دوست داشتم همه نوستالژی عالی بودن😍🥺

برا ما دهه هشتادی ها هیچییی😂

باز زمان شما برچسب بود زمان ما که همونم نبود😂

چقدقشنگهه

وووی چه خوشگله 😍

سوال های مرتبط

مامان ارسلان 💚🦭 مامان ارسلان 💚🦭 ۳ سالگی
مامان رسا مامان رسا ۳ سالگی
مامان رسا مامان رسا ۳ سالگی
مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی