#نینی
#پوشک
#شیرخشک
#مای بیبی

تصویر
۳ پاسخ

من آبان مسی گذاشتم و خیلی راضی ام هورمونی دکتر گفت ممکنه بخوای بعدا باردار بشی طول بکشه

مسی حساسیت داشتی بهش واسه همین نساخته هورمونی بزار

هرمونی خونریزیو کم‌میکنه کلا بذار بنظرم
من مسی گذاشتم توی‌پریودم خیلی خون ریزی داشتم
ولی در‌کل‌راضیم

سوال های مرتبط

مامان سام👶🏽 مامان سام👶🏽 ۳ سالگی
مامان سام👶🏽 مامان سام👶🏽 ۳ سالگی