بعد بسته به تهران ارسال نمیکنن اصلا مگه تیپاکس باشه شاید
گلم من بندریم هیچ انسانی رو نزدن فقط پایگاه اینا میزنن نترس سالمه😂 احتمالا چون اینجا بمباران شدیده کل این 9روز فرار کرده روستایی چیزی نمیخواد فعلا فروش وارسال باشه چون اداره پست هم بسته قبول نمیکنه من خودم فروش آنلاین دارم آخر با تیپاکس دیروز باز شد دادم بسته مشتریارو
اندازه چقد مبلغ خرید کردی؟
پیام که میفرستادی نمیدونستی تحویل میده یانه؟ ان شاالله که سالم باشن خودشون . بسته های قبلیت که میومدن ادرس مبدا داره از رو اون نگاه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.