۴ پاسخ

نه قطع نشده ضعیفم نیست

فشار اب کمه ما طبقه چهارمیم خیلی ضعیف میاد

اب هست ولی کم فشار از بس همه افتادن به جون اب. مگه ابتون جدا نیست؟؟؟؟ با پمپ ببین میاد یانه یهو نیاد هوا میگیره

کدوم سمتید عزبزم؟

سوال های مرتبط