زنده ایم ولی زندگی نمیکنیم خداکنه تهش چیزی باشه که مردم خوشحال باشن و آینده بچه هامون درست شه
فقط حیف از جوونیمون … 💔🥲
مینویسه نسلی بدبختر از بدبخت که منقرضم نمیشدن و جون سخت بودن
بدترین زمان تاریخ ماها به دنیا اومدیم 😔
قوم سگجونیان🥲
جهنم ب چشم دیدن😭😭😭😭😭
ذره ذره سوختن..
واقعا خسته ایم...
افرادی بودن سخت همچو فولاد در برابر انفجارهای جنگ سالم موندن در مقابل ویروس نرم بودن در مقابل گرونی
سخت بودن در مقابل سیل
و.....بودن
ولی# وطن پرست بودن نظام پرست نه
سخت جانان😭
مینویسه نسلی که به چو خ رفتن از ماها چیزی نه مینويسن نه تو یاد ها میمونیم ما ها فقط قرار بود به این دنیا بیایم تا عبرت آیندگان بشیم نسلی که کودکانش تا ۶ ماه عمر کردن جووناشون کم کم تا ۱۶ ۱۷ سال چه قدر بچه مرد تو این چند روز
راجب ماها نمینویسه ، کجای کار از مردم بدبخت گفتن ، از شهیدایی که دادن و مهماتی که خرج زدن اسراییل کردن میگن فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.