فقط از این به بعد به جای خمیر دندان از نمک استفاده کن هم به مرور زمان همیشه دندون ها تمیز تمیز و سفید میشه هم همه عفونت های دندون و لثه ها گرفت میشه هم بوی بد دهان از بین میره
هراز گاهی با نمک مسواک بزن من میزدم قبلا الان یادم میره فقط خمیر دندان میزنم دندان هام انگاری کامپوزیت هس سفید تمیز یه دست
خمیر دندان میسویک معرکس
پودر ذغال و نمک عالیه من همیشه میزنم
جرم گیری پیش دندون پزشکی باید رفت
جوش شیرین خوب نیس همون موقع سفید میکنه بعد بدتر زرد میشه دفعه بعد مینا دندون از بین میبره شما سفید کننده دندان وی وان بگیر در هفته یکی دو بار بزن قیمتی هم نداره
ضرر داره
روغن نارگیل بزن
من زدم اما نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.