هیچی
قرار هم نیست تو هیچ مراسم مذهبی ک پر از اشک و گریه و ایناس ببرمش
ما حتی از کنار گلستان شهدا رد نمیشیم با ماشین
بخاطر انرژی منفی زیادش
😐😑
سعی میکنم فرزندمو با شادی اشنا کنم تا با غم🙏🏻
من تو فکرم بگیرم ولی هنوز چیزی که دوست داشته باشم و قیمتش مناسب باشه ندیدم چون فقط یکی دو شب میخوام بپوشم
کامنتا واقعا جای تاسف داره
من ب نیت احترام ب اهل بیت ب دخترم مشکی میپوشونم همونطور ک تا الان برکت حضورشون رو توزندگیم دیدم❤️ ان شاءالله که امام حسین نگهدار نورم باشه🥹❤️
عزیزم ما هر چی داریم تمام خیر و برکت و نعمت زندگیهامون از نگاه اهل بیت هست. قطعا میشه به احترام آقا اباعبدالله لباس مشکی و یا تیره تر تن بچه هامون کنیم. بچه های ما در همین جلسات قطعا تربیت میشن و رشد میکنن. نهایت آرزوی من مادر اینه که پسرم سرباز امام زمان و عاشق اهل بیت باشه و امیدوارم خود امام حسین تربیت بچم را بدست بگیرن
هیچی
دنبال رامپرم
26خردادمحرم شروع میشه
من اگه امام حسین کمک کنه وپول داشته باشیم یه پیرهن ارزون میخرم خیلی دوست دارم بخرم
واقعا خیلی دستمون خالیه به خورد خوراک درحد معمولی که گوشت ومرغم نباشه نمیرسیم چه برسه بخوام لباس بخرم
میگن برای نوزاد لباس سبزخوبه بپوشه قراره منم براش بگیرم
مشکی یا سبز براش میخرم
من پسرمتا دوسالگی رامپر مشکی میخریدمبراش
الان تیشرت مشکی با شلوارکلی
سن بچه شما رامپر قشنگه
من اینو خریدم اما گرمه براش
۲۶ خرداد اول محرمه
کوچیکی هرچه شدبزرگی بایدیتامشکی بخرم
آره از 25خرداد محرمه یا 26
چقد مهم
محرم کی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.