۱۰ پاسخ

هیچ کدوم

سفید تنش میکنم دلیلی نمیبینم که مشکی تن بچه کنم 1400سال پیش عزا میگرن بچه هایی تو جنگ شهید شدن چی ما برای اینا مشکی میپوشیم

مشکی
چون رنگ مشکی برای امام حسین فرق میکنه😊

سفید

هیچ کدوم به نظرم مشکی پوشیدن اونقدر مهم نیست که تن بچه کنیم من حتی خودمم مشکی نمی‌پوشم چه برسه به بچم😐

من یه رامپر مشکی خریدم براش

من یه جوری میشم مشکی تنش کردنی
سبز هم نگرفتم براش
یه رامپر ترکیبی از سفید و مشکی داره اونو میپوشونم

هر دوشون مشکی
مشکی هم رنگه خیلیم رنگ قشنگیه

مشکی🖤

هیچکدام 😕براش مشکی خوب نی

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی