الان تن بجه هاتون چی کردین ؟

۲۱ پاسخ

یه زیردکمه رکابی با پیراهن آستین بلند و شلوار

آستین کوتاه و شلوار

زیر دکمه رکابی،بلوز و شلوار

فقط یه رکابی ، با پوشک تنها🤣

استین کوتاه بادی باشلوار

ویراهن استین بلند و شلوار ، استین بلند پوشوندمچون الحمدالله داره بارون میاد یکم هوا خنک شده شبای پیش رکابی میپوشوندم

بلوز و شلوار

پیرهن آستین بلند وشلوار

بادی استین بلند و شلوار

تاپ و شلوار

فقط یه بادی رکابی✌️

توی روز گرم بود رکابی و شرتک،الان سرده از روی رکابی بلوز

بادی استین دار با شلوار

ی پیراهن نرم راحتی با ی شلوارک

تیشرت شلوارک

تاپ و شلوار

بادی فقط

تیشرت شلوارک

ی بادی و بلیز شلوار

تو روز زیر دکمه خالی ولی شبا چون نمیزاره پتو روش بمونه ی شلوارم پاش کردم

زیردکمه ای و شرتک

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی