یه زیردکمه رکابی با پیراهن آستین بلند و شلوار
آستین کوتاه و شلوار
زیر دکمه رکابی،بلوز و شلوار
فقط یه رکابی ، با پوشک تنها🤣
استین کوتاه بادی باشلوار
ویراهن استین بلند و شلوار ، استین بلند پوشوندمچون الحمدالله داره بارون میاد یکم هوا خنک شده شبای پیش رکابی میپوشوندم
بلوز و شلوار
پیرهن آستین بلند وشلوار
بادی استین بلند و شلوار
تاپ و شلوار
فقط یه بادی رکابی✌️
توی روز گرم بود رکابی و شرتک،الان سرده از روی رکابی بلوز
بادی استین دار با شلوار
ی پیراهن نرم راحتی با ی شلوارک
تیشرت شلوارک
تاپ و شلوار
بادی فقط
تیشرت شلوارک
ی بادی و بلیز شلوار
تو روز زیر دکمه خالی ولی شبا چون نمیزاره پتو روش بمونه ی شلوارم پاش کردم
زیردکمه ای و شرتک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.