۴ پاسخ

من اصلا طاقت گریه شو ندارم ترس و استرس ختنه ش نابودم کرده ولی قصد دارم یکی دوهفته دیگه ببرمش انشاءالله که راحت بگذره بچم اذیت نشه

خوشبحالت از استرسش راحت شدی. من هنوز نبردم از طرفی دلم نمیخواد ختنه ش کنم چون هم عقیده م اینه که خدا آدم رو کامل آفریده و نیازی نیست هم اینکه خیلی ناهنجاری دیدم تو عمل های ختنه و میترسم بزنن ناکارش کنن از طرفی میگم نکنه تصمیمم اشتباه باشه و بعدا به مشکل بخوره. خیلی نگران این موضوعم.

خداروشکر منم پسرم رو میگن باید ۲۰ روزگی ببرم خیلی استرس دارم اذیت بشه من طاقت گریه زیادشو ندارم

مبارکش باشه🤣🥰😍🥰

سوال های مرتبط

مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
سلام سلام بیاید تجربه ختنه پسرم رو بگم بهتون
روز ۲۴ اسفند ساعت ۱ درمانگاه بقیه الله نوبت ختنه گرفتیم
نوبت شماره ۲ برای شاهین بود
دکتر عزیز ساعت ۲ اومدن درمانگاه
دستیارآمپول بی حسی رو زد که پسرم خیلی اذیت شد و گریه کرد ،بعد از ۷ یا ۸ دقیقه دکتر اومدن برای ختنه موقع ختنه من اینقدر استرس داشتم و گریه میکردم که از تاق رفتم بیرون و شاهین رو سپردم به باباش
خدا رو شکر انگار پسرم خوب بی حس شده بود و اصلا اذیت نشد بعد از ۵ دقیقه هم ختنه تمام شد یه تیکه گاز گذاشتن روی شمبول آقا شاهین و پوشک کردم پسرمو و اومدیم خونه ،تا دوساعت خوب بود ولی تاثیر بیحسی که رفت اذیت شد و بهش پاراکید دادم خدا رو شکر خوابید و ۳ ساعت بعدش بیدار شد و اوج بی تابی شاهین همون ساعت ۷ شب بود بهش پاراکید دادم آروم نشد ،شمبول رو پماد موپیروسین زدم و پانسمان و پوشک ،که خدا رو شکر از ساعت ۹ خوابید تا صبح ساعت ۶ ،،،دیگه هم درد نداره
فردا هم که روز سوم هست باید شست و شو بدم با شامپو بچه و خشک کنم و پماد بزنم تا یک هفته ......اینم تجربه ختنه که استرسشو داشتم ♥️😍✌️
مامان آیهان✨️🧸 مامان آیهان✨️🧸 ۱۴ ماهگی
تجربه من از ختنه❓️❓️⁉️⁉️
سلام مامانا وظیفه خودم دونستم که تجربمو از روزهای کذایی ختنه پسرم بهتون بگم چون وحشتناک استرس داشتم و هر لحظه امکان داشت از کارم پشیمون بشم با مشورت با دکتر باهمسرم تصمیم گرفتیم بعد ازر۴۰ روزگی ایهان رو ختنه کنیم بصورت حلقه داخل بیمارستان پک ختنه گرفتم که داخلش یک زیر انداز و پماد تتراسایکلین و استامینوفن بود همراه خودمم قنداق برده بودم و حتما هم پستونک همراهتون باشه خیلی تاثیر داره
بعد از اینکه ختنه شد همونجا محکم با قنداق بستیمش و بعد از ختنه بهش استامینوفن دادیم قبلش گفت لازم نیست و اینکه دیگ مدام گریه میکرد ما همش فکر میکردیم ادرار کرده که گریه میکنه شدید اما نه از ترسش حدود۷ساعت ادرار نکرد بعد که استامینوفن عمل کرد و تونستیم بخابونیمش توی خواب ادرار کرده بود و کمتر شد گریهاش و اروم شد دیگ هر ۴ساعت استامینوفن میخورد و به حلقه و تمام آلت پماد زیاد میزدیم و گاز استریل میزاشتیم روش و بعد مای بیبی میکردیم اونم خیلی شل میبستیم و آب بهش نمیزدیم و با دستمال مرطوب تمیزش میکردیم بعد از ۴۸ساعت که گذشت دیگ فقط پماد میزدیم بدون گاز بعد از ۳ روز هم حمام کرد و دیگ با آب تمیزش میکردیم و روزی ۲ بار درحد یکی دو دقیقه هم داخل تشت آب ولرم میزاشتمش تا حلقش بیوفته
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻