من اصلا طاقت گریه شو ندارم ترس و استرس ختنه ش نابودم کرده ولی قصد دارم یکی دوهفته دیگه ببرمش انشاءالله که راحت بگذره بچم اذیت نشه
خوشبحالت از استرسش راحت شدی. من هنوز نبردم از طرفی دلم نمیخواد ختنه ش کنم چون هم عقیده م اینه که خدا آدم رو کامل آفریده و نیازی نیست هم اینکه خیلی ناهنجاری دیدم تو عمل های ختنه و میترسم بزنن ناکارش کنن از طرفی میگم نکنه تصمیمم اشتباه باشه و بعدا به مشکل بخوره. خیلی نگران این موضوعم.
خداروشکر منم پسرم رو میگن باید ۲۰ روزگی ببرم خیلی استرس دارم اذیت بشه من طاقت گریه زیادشو ندارم
مبارکش باشه🤣🥰😍🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.