۸ پاسخ

واای منم همینم حتی حرفی رو دلم بمونع سریع قاطی میکنم باید زنگ بزنم بگم اصلا یجور عجیبی شدم منی ک حوصله بحث با کسی رو نداشتم

آره منم حساس و زود رنج و دل نازک شدم
بخاطر هورموناس

آره منم دیشب دعوا کردم
الآنم شوهرم قهره باهام
خیلی تازگیا شکاک شدم مثلاً اگر حرف بزنم بااین ک بدونم کار داره بگه بعداً حرف بزنیم قطع کنه
یعنی فکرم یجاهایی می‌ره ک
طاقتم ندارم بهش میگم نکنه خبری زود قطع کردی
اونم عصبانی میشه میگه بعد 11سال هنوز منو نشناختی 😭😭
دوباره سر این موضوع دعوا کردیم الآنم قهره باهام
بهم میگه همین الان میتونم انجام بدم
ولی خودم دوست ندارم
بمن میگه هنوز شعور بزرگ شدن نداری 27سالته هنوز بچه ای 🥺🥺😓😓

نه من برعکس بیزار شدم از بحث و دعوا ،زودرنج تر و حساس شدم ولی همشو میریزم تو خودم دیگه حال بحث ندارم

نه اصلا
کاملا آروم شدم از اول بارداری
انگار بهم آرام‌بخش زدن 😂
خیلی مهربون

آره بخدا داخل خونه ما هرشب دعوا هست دعوارو خودم شروع میکنم اخر گریه میکنم

منم همین طور خیلی هو زود رنج همش دارم گریه میکنم

اره متاسفانه من امروز با شوهرم دعوا کردم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری