۱ پاسخ

خب برو آزمایش بتا بده اگر باردار نیستی بری دارو چیزی بخوری بشی
بعدشم روز دوم قاعدگی برو دکتر سونوت کنه ک داروبرات بنویسه آماده شی برای ای یو ای

سوال های مرتبط