سلام بتا بالای ۴۰۰۰ دلیلش چیه؟؟؟کسی میدونه؟

۶ پاسخ

شاید دوقلوعه
یا هفته ات بالاعه

احتمالا چند قلوییه

دلیل خاصی نداره لقاحت زود گرفته
ربطی ام به دختر و پسر نداره

منم بالا بود بتام

بچه ات پسر

نرماله عزیزم من 8 هفته 138 هزار بودم

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری