هرچی داریو ازاول تا الان چکاپ و سونوهانو ببر،بخدا هرچی دیرتر بری بهتره 😁😁😁
آزمایشات و سونوگرافی هایی ک انجام دادید رو ببرید
الان چرا میخای پرونده تشکیل بدی🤣
مدارک خاصی نمیخواد ولی ازمایشات و سونو ها همراه باشه کافیه
الان دیگه فکر نکنم پرونده تشکیل بدن دیر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.