خانما ک طبیعی زایمان کردین مدارک پزشکی چیا لازمه برای زایمان🛑🛑🛑

۵ پاسخ

سنو ازمایشاتو ببر با شناسنانه کارت ملی خودتو همسرت با کد پستی

تمام سونو و آزمایش ها با شناسنامه خودت و شوهرت

زایمان اولم چون یهو کیسه آبم پاره شد رفتم مدارک چیزی همرام نبود
فقط ظهر که یه سر بخاطر درد رفته بودم بیمارستان کارت ملی و شناسنامه ام گرفته بود و نداد گفت تا زایمان کنی پیش ما میمونه

سونو و آزمایشاتتو کلا ببر با پرونده ایی که زیر نظر دکترت بودی
برا اونجوریم شناسنامه و کارت ملی خودت و همسرت

تمام سونو و آزمایشاتی که داشتین تا به حال

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد